පානීය ජල ගැටලු ඇති ප්රදේශවල ජනතාවට වහාම 117 දුරකථන අංකය ඔස්සේ දිස්ත්රික් ආපදා කළමනාකරණ මධ්යස්ථානයට දැනුම් දෙන ලෙසට එම මධ්යස්ථානය ඉල්ලීමක් කරයි.
ආපදා කළමනාකරණ මධ්යස්ථානයේ නියෝජ්ය අධ්යක්ෂ ප්රදීප් කොඩිප්පිලි මහතා සඳහන් කර සිටියේ, අදාළ ප්රදේශයේ ග්රාම නිලධාරීවරයා හා සම්බන්ධ වී මෙය සිදුකරන ලෙසයි.
පවතින අධික උණුසුම් කාලගුණය හමුවේ කෑගල්ල සහ කුරුණෑගල දිස්ත්රික්කවල පවුල් 3,000ක් පානීය ජල ගැටලුවකට මුහුණ දී ඇති බවට ආපදා කළමනාකරණ මධ්යස්ථානය පවසයි.
එවැනි ස්ථානවල ජනතාව ජාතික ආපදා සහන සේවා මධ්යස්ථාන සමඟත් ජල ප්රවාහන ඒකක සමඟත් එක්ව මෙම තත්ත්වය විසඳීමට වැඩසටහන් ක්රියාත්මක වන බවට ද ප්රදීප් කොඩිප්පිලි මහතා පවසයි.
“පවතින වියළි කාලගුණික තත්ත්වය හමුවේ ජනතාවගෙන් අපි ඉල්ලා සිටිනවා 117 දුරකථනය හා සම්බන්ධ වීම ඉතාමත් වැදගත්. ඉදිරියේ දී ඇතිවිය හැකි ඕනෑම ආපදා තත්ත්වයක් සම්බන්ධීකරණය සඳහා. යම් පානීය ජල ගැටලුවක් ඇත්නම් තම ප්රදේශයේ ග්රාම නිලධාරී තුමන් එසේත් නොමැති නම් දිස්ත්රික් ආපදා කළමනාකරණ ඒකක සමග සම්බන්ධ වෙන්න. ඒ සඳහා සියල්ල සුදානමින් පවතිනවා.”
පවතින අධික උණුසුම් කාලගුණය හමුවේ කෑගල්ල සහ කුරුණෑගල දිස්ත්රික්කවල පවුල් 3,000ක් පානීය ජල ගැටලුවකට මුහුණ දී ඇති බවට ආපදා කළමනාකරණ මධ්යස්ථානය පවසයි.
සැමවිටම ජලය අරපිරිමැස්මෙන් භාවිත කරන ලෙසට එම මණ්ඩලය ජනතාවගෙන් ඉල්ලා සිටී.